ΈγγραφαΗμερομηνία Προσθήκης
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΠΑΛ
ΕΙΔΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ)
Αναλυτικά Προγραμμάτα εκπαίδευσης (1899 - 1999)
Επιμέλεια: κα. Βλάγκα Σταματία.
Η παρουσίαση αυτή πραγματοποιήθηκε στο Συμπόσιο που διοργάνωσε η ΠΕΝΠΕ στις 14 Μαρτίου 2011 στο Υπουργείο Παιδείας.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ, ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Το φθινόπωρο του 2000 δημοσιοποιήσαμε, σε έντυπη μορφή, έναν απολογισμό του ερευνητικού προγράμματος «Θεσμοί και Ιδεολογία στην νεοελληνική κοινωνία, 15ος ? 19ος αι.» που εκπονείται στο Κέντρο Νεοελληνικών Ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών.Ο παρών απολογισμός δεν αποτελεί το πάρισό του σε ηλεκτρονική μορφή: αναπαράγει βέβαια μεγάλα τμήματα του δημοσιεύματος αλλά είναι ενημερωμένος βιβλιογραφικά ως τον Απρίλιο του 2002.
Αρχαία Ιθώμη Μεσσηνίας
Το παρόν ερωτηματολόγιο αποτελεί μια προσπάθεια διερεύνησης των απόψεών σας για την αποτελεσματικότητα του ρόλου των νέων σχολικών βιβλίων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η συμμετοχή σας θεωρείται ιδιαίτερα χρήσιμη για τη βελτίωσή τους, όπου αυτή κριθεί αναγκαία.
ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αγαπητέ (ή) μαθητή (τρια), σε παρακαλούμε να απαντήσεις στις ερωτήσεις του ερωτηματολογίου που έχεις στα χέρια σου, γιατί μας ενδιαφέρει η γνώμη σου για τα νέα σχολικά βιβλία. Οι απαντήσεις, οι δικές σου και των συμμαθητών σου, θα μας βοηθήσουν, αν χρειάζεται, να τα βελτιώσουμε.
Ελάτεια Φιώτιδας
Ερευνα που διεξήχθηκε από τον καθηγητη Κ. Τσιρο Χαράλαμπο, στο Πανεπιστημιο ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ: Η διερεύνηση και καταγραφή της γνώμης των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τα σχολικά προγράμματα, βιβλία και άλλα διδακτικά υλικά που παρέχονται από το Υπουργείο Παιδείας προς χρήση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Παρουσίαση Έκθεσης της Επιτροπής για την Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση
Το παρόν ερωτηματολόγιο αποτελεί μια προσπάθεια διερεύνησης των απόψεών σας για την αποτελεσματικότητα του ρόλου των νέων σχολικών βιβλίων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η συμμετοχή σας θεωρείται ιδιαίτερα χρήσιμη για τη βελτίωσή τους, όπου αυτή κριθεί αναγκαία.