‘‘Τον άρχοντα τριών δει μεμνήσθαι∙ πρώτον μεν ότι ανθρώπων άρχει∙ δεύτερον κατά νόμους άρχει∙ τρίτον ότι ουκ αεί άρχει’’, (Αγάθων, 450-400 π.Χ.)


Ο άρχων πρέπει να έχει κατά νουν τρία πράγματα: πρώτον, ότι διοικεί ανθρώπους (με τις ατέλειες και τις αδυναμίες τους, με παράπονα δίκαια ή και παράλογα, αλλά πάντως πνευματικά όντα και όχι ζώα), δεύτερον, ότι διοικεί σύμφωνα με τους υφιστάμενους νόμους της πολιτείας (γραπτούς και άγραφους) και συνεπώς είναι απαράδεκτο να εκτρέπεται σε υπερβασίες, αυθαιρεσίες και αδικίες και, τρίτον, ότι δεν είναι αιώνιος άρχων, κάποτε θα εκπέσει της αρχής και πρέπει ως εκ τούτου, να είναι πολύ προσεκτικός, ώστε όταν απομακρυνθεί από την εξουσία να έχει αφήσει αγαθές εντυπώσεις, τόσο για τις ικανότητές του, όσο και για τις αρετές του.

Αγαπητοί Συνάδελφοι το site λειτουργεί σε νέα διεύθυνση:

http://katsiras.mysch.gr/

Έχουμε 47 επισκέπτες συνδεδεμένους

Έρευνες - Ερωτηματολόγια

 

Εδώ θα βρείτε όλες τις έρευνες και τα ερωτηματολόγια που μπορεί να σας αφορούν

ΈγγραφαΗμερομηνία Προσθήκης

Εμφάνιση κατά : Όνομα | Ημερομηνία | Θεάσεις [ Άνοδος ]

ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΠΑΛ

ΕΙΔΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ)

Αναλυτικά Προγραμμάτα εκπαίδευσης (1899 - 1999)

Επιμέλεια: κα. Βλάγκα Σταματία.

Η παρουσίαση αυτή πραγματοποιήθηκε στο Συμπόσιο που διοργάνωσε η  ΠΕΝΠΕ στις 14 Μαρτίου 2011 στο Υπουργείο Παιδείας.

ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ, ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Το φθινόπωρο του 2000 δημοσιοποιήσαμε, σε έντυπη μορφή, έναν απολογισμό του ερευνητικού προγράμματος «Θεσμοί και Ιδεολογία στην νεοελληνική κοινωνία, 15ος – 19ος αι.» που εκπονείται στο Κέντρο Νεοελληνικών Ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών.Ο παρών απολογισμός δεν αποτελεί το πάρισό του σε ηλεκτρονική μορφή: αναπαράγει βέβαια μεγάλα τμήματα του δημοσιεύματος αλλά είναι ενημερωμένος βιβλιογραφικά ως τον Απρίλιο του 2002.

Αρχαία Ιθώμη Μεσσηνίας

Το παρόν ερωτηματολόγιο αποτελεί μια προσπάθεια διερεύνησης των απόψεών σας για την αποτελεσματικότητα του ρόλου των νέων σχολικών βιβλίων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η συμμετοχή σας θεωρείται ιδιαίτερα χρήσιμη για τη βελτίωσή τους, όπου αυτή κριθεί αναγκαία.

ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Αγαπητέ (ή)  μαθητή (τρια),  σε παρακαλούμε να απαντήσεις στις ερωτήσεις του ερωτηματολογίου που έχεις στα χέρια σου, γιατί μας ενδιαφέρει η γνώμη σου για τα νέα σχολικά βιβλία. Οι απαντήσεις, οι δικές σου και των συμμαθητών σου, θα μας βοηθήσουν, αν χρειάζεται, να τα βελτιώσουμε. 

 

 

Ελάτεια Φιώτιδας

Ερευνα που διεξήχθηκε από τον καθηγητη Κ. Τσιρο Χαράλαμπο, στο Πανεπιστημιο ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ: Η διερεύνηση και καταγραφή της γνώμης των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τα σχολικά  προγράμματα, βιβλία και άλλα διδακτικά  υλικά που παρέχονται από το Υπουργείο Παιδείας προς χρήση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Παρουσίαση Έκθεσης της Επιτροπής για την Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση

Το παρόν ερωτηματολόγιο αποτελεί μια προσπάθεια διερεύνησης των απόψεών σας για την αποτελεσματικότητα του ρόλου των νέων σχολικών βιβλίων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η συμμετοχή σας θεωρείται ιδιαίτερα χρήσιμη για τη βελτίωσή τους, όπου αυτή κριθεί αναγκαία.

Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου 2017

Εορτολόγιο:

Ο ιστότοπός μας διακρίθηκε με "ειδικό έπαινο" στην κατηγορία "Προσωπικοί διαδικτυακοί τόποι εκπαιδευτικών", στον 6ο διαγωνισμό Ελληνόφωνων Εκπαιδευτικών Ιστοτόπων.

 

Δείτε όλα τα αποτελέσματα στο www.eduwebawards.gr ή "κατεβάστε" εδώ το pdf [359 KB] με τα αποτελέσματα